Małe zauroczenia

Siostrzenica Smokey Robinson'a

Marlon Jackson, Todd Gold's book, lata 70 

Dla przykładu, we wczesnych nastoletnich latach miał niepowodzenie odnośnie siostrzenicy Smokey'a Robinson'a. "Nazywał ją swoją dziewczyną" mówi Marlon "Rozmawialiśmy o niej bez przerwy."

Ava Gardner


Jermaine Jackson, "You Are Not Alone"

W jego pokojach (kiedy był młodszy), poprzyklejane były zdjęcia Avy Gardner on "kochał jej grację i piękno."

Beverly Johnson



Pete Bennett, promotor 1974/5

Beverly Johnson, modelka, aktorka oraz pisarka była pierwszą czarnoskórą modelką, która była na okładce Vouge w sierpniu 1974. Pojawiła się na więcej niż pięciuset okładkach, w tym Glamour. Bennet powiedział, że Michael miał poklady ciepła dla tej gwiazdy.
"Miał oko do ładnych dziewcząt, zwłaszcza jeśli chodzi o Johnson. Ona miała około 25 lat, Michael miał 16. Ale Beverly, myślę, że umawiała się z Arthurem Ashe w tym czasie." powiedział Bennett

Czerwonowłosa dziewczyna w Gelson

"In Search of Neverland" Gloria Roades, 1977

Michael Jackson i ja mieliśmy naprawdę cudowną relację... Zawsze myślałam, że zdekoncentruje  się przez udawanie chłopca od pakowania w Gelson. Zauroczył się w pięknej młodej kobiecie, która była wysoka i pracowala tutaj. Miała bardzo białą, porcelanową skórę i duże niebieskie oczy, naprawdę mocno czerwone włosy, które wiązała w kitki. On zawsze przychodził i udawał chłopca od pakowania; pakował warzywa, dla ludzi, którzy przychodzili do jej alejki. Zawsze tam przychodziłam i mówiłam "Witam pani Berlin. Mój syn, Will bawił się z Jackson Five i grał w koszykówkę w ich domu."
"Myślę, że zatrudnili go... (śmiech) On wolał przyjść (do sklepu) przebrany, nosząc te buty, które były jakby na szczudłach... Przychodził tam żeby zobaczyć tę dziewczynę w czerwonych kitkach. Kochał ją. Znał każdego kto przychodził do Gelson's."

Pam Grier


Bobby Colomby, Todd Gold, album Destiny 1977-78

Michael, z jednej strony był całkowicie zauroczony w kobiecie, z którą żył wtedy Colomby, aktorce Pam Grier, wysokiej, seksownej gwieździe znanej z filmów Foxy Brown. "Kiedy zobaczył, że z nią żyłem, on po prostu wpadł w szał." Wspomina Colomby "Weszła do studio a on wymiękł i po prostu wybiegł by sie ukryć." Kiedy Grier dzwoniła, Michael miał związany język. "Chciała umówić się z nim na obiad. Powiedziałem, hej, Michael, mam Pam na telefonie. Nie mógł temu podołać. Po prostu trzymał telefon i się na niego gapił. Nie mógł nawet mówić."

Nieznana, zamężna, sławna kobieta

Kuzyn Tim Whitehead, gdzieś koło lat 70-80

"jego bracia są znacznie bardziej otwarci jeśli chodzi o sprawy z kobietami, ale Michael jest bardziej dyskretny. To jest gentelmen. Wiem, żę raz był zainteresowany kobietą, sławną kobietą, która w tym czasie wyszła za mąż. Obiecałem Michaelowi, że nigdy nie powiem kim ona jest. Oczywiście, on nie nie robił w tym kierunku ponieważ szanuje małżeństwo."

Księżna Diana


Rozmowa z Michaelem, nagrania Shmuley'a 2000-2001

MJ: Kobieta, która naprawdę mi się podoba i którą szanuję, to księżna Diana.
SB: Dlaczego?
MJ: Bo miała w sobie dużo klasy i naprawdę dbała o ludzi oraz dzieci, obchodziło ją co się dzieje na świecie. Nie robiła tego na pokaz. Lubiłem kiedy ustawiała dzieci na lini, kiedy one czekały żeby jechać na przejażdżkę czy coś takiego.
SB: Możemy mówić, że była tak niewinnie i delikatnie, romantycznie, atrakcyjna? Czy nie chcesz tego powiedzieć? Chcesz powiedzieć, że myślisz iż ona była bardzo wyjątkowa? Była kobiecym typem kobiety?
MJ: Bardzo kobieca i z klasą. Na pewno była w moim typie, nie lubię większości dziewczyn. Jest kilka, które mi się podobają. Trzeba mieć naprawdę wyjątkową formę by mnie zadowolić, ona ją miała. Z pewnością.
SB: To przez jej miłość do dzieci?
MJ: Dużo zajmuje żeby znaleźć odbicie w lustrze, odbicie w lustrze. Ludzie zawsze mówią, że przeciwieństwa przyciągają i myslę, że to jest prawda. Ale chcę kogoś kto jest w sporej części taki jak ja, kto ma te same zainteresowania, kto chce pomagać i musi jeździć ze mną do szpitali, zajmowac się Gavinem. To dlatego widziałeś LMP i mnie i rzeczy tego typu. Ona dbała o te wszystkie rzeczy.
SB: Czy kiedykolwiek myślałeś żeby spytać księżną Dianę o wyjście?
MJ: Oczywiście.
SB: Więc dlaczego nigdy tego nie zrobiłeś?
MJ: Nigdy nie spytałem o to dziewczyny w całym moim życiu. One muszą pytać mnie.
SB: Serio?
MJ: Nie potrafię spytać dziewczyny o randkę.
SB: Jeśli ona by spytała?
MJ: Oczywiście. Poszedłbym.

Jennifer Lopez 


Rozmowa z Michaelem, nagrania Shmuleya 2000-2001

MJ: Jennifer Lopez wyglądała koszmarnie dobrze ostatnio, naprawdę. Byłem zszokowany bo nigdy nie myślałem... wyglądała dobrze.

Britney Spears


Frank Cascio na występie Britney z Michaelem, na pokazach MSG, 2001, "My Friend Michael"

Zanim opuściliśmy hotel, znalazłem coś jeszcze do zobaczenia. To była Britney Spears. Miała zaśpiewać The Way You Make Me Feel z Michaelem, ale bardzo się bała wystąpić na żywo, tuż obok Michaela.
To nie był pierwszy raz kiedy widziałem długoletniego profejsonalistę, który denerwuje się w obecności Michaela. Cindy Crawford tak bardzo chciała się do niego przybliżyć, że nie zrobiła nic innego jak wypchnęła ludzi ze swojej drogi, weszła na krzesła żeby się do niego dostać.
Justin Timberlake, nawet Mike Tyson, wyglądali na spokorniałych przy nim. Michael, który akutalnie przechodził malutkie zauroczenie Britney, rozumiał jej nerwy.

Katarina Witt


Niemiecka łyżwiarka figurowa i modelka, występowała do "Bad" w 1988

Dieter Wiesner, "Michael Jackson: Cała prawda"

Michael powiedział Dietrowi, że chciał poślubić Katarinę Witt. Powiedział, że był pod wrażeniem jej zmysłu jeśli chodzi o jej dyscyplinę i uważał ją za ładną."

Aishwarya Rai


Randy Jackson Jnr, facebook, lato 2009

Spytany na facebooku, w której celebrytce zauroczony był Michael, jego siostrzeniec odpowiedział "Aishwarya Rai."

Alicia Keys


Jermaine Jackson "You Are Not Alone"

"W jego pokojach, wszędzie były poprzyczepiane zdjęcia Avy Gardner ponieważ "kochał jej grację i piękno." W późniejszych latach miał zdjęcia Shirley Temple i później, chyba do końca życia, Alicia Keys."
Previous
Next Post »
Thanks for your comment